המועדונים שאתה צריך ללכת אל עבור בת מצווה

לבנים ונערות יהודים צעירים, חשוב למצוא מקום ללכת לבת המצווה הבאה שלהם או בר המצווה. משפחות רבות נהגו לארח מסיבות במסעדות מקומיות בעבר. עם זאת, בשנים האחרונות הושם דגש רב יותר על מקומות חברתיים המטפלים בצעירים יהודים. בשכונות יהודיות רבות באזור יש כיום מועדוני לילה ומקומות בילוי פופולריים רבים בכל הגילאים. תן דעתך למקום חדש אם אתה מחפש דרך אחרת לחגוג את היום המיוחד שלך.

יש היום הרבה אפשרויות גדולות לאירועי נוער יהודי. הכל החל מחגיגות בר מצווה קלאסיות ובת מצווה ועד לבר מצווה אלטרנטיבית וחגיגות בת מצווה כמו באולינג בחוץ, מועדוני לילה מקומיים וברי ספורט, הנה כמה הצעות.

התיאטראות היהודיים: לאחר מעבר מוצלח ללוס אנג 'לס, בית צ' באד המפורסם נמצא כעת בניו יורק. בתי הכנסת ויליאמסבורג ומונסי הם מקום פופולרי עבור ילדים, בני נוער ומבוגרים יהודים מזה שנים רבות. מוזיאונים וגלריות אלה מארחים תערוכות ותכנות ברמה עולמית. הם מארחים מגוון אירועים תרבותיים ומוזיקליים ליהודים, כולל הופעות וקונצרטים של צ 'באד. פעילויות אלה אינן היחידות המוצעות על ידי המוזיאונים. המוזיאונים מציעים גם תוכניות חינוכיות המתאימות הן לילדים והן למבוגרים. ואם תכנית מתרחשת מחוץ לעונת החגים, המוזיאונים מציעים שיעורים גמישים כדי שכולם יוכלו להשתתף בחוויה הטובה ביותר שלהם.

חופים ובלונים: למרות שרוב המועדונים אוסרים על ילדים מתחת לגיל 12, רבים מציעים תוכניות לילדים. זה כולל הכל משחייה ושנורקל, לטניס ודמינטון. יש אפילו מועדון ילדים שמוקדש לספורט של כדורעף חופים. מועדוני חוף נהדרים למשפחות עם ילדים קטנים, שרוצים לשחק יחד בזמן שהמבוגרים עושים את שלהם. משפחות יכולות גם להביא את הילדים שלהם לשחק טניס במגרש המקומי במהלך היום, ואז לחזור אחרי רדת החשכה כדי ליהנות מהמועדון והחופים.

מועדוני מבוגרים: ישנם מועדוני מבוגרים רבים המציעים פעילויות לכל הגילאים. אורחים בוגרים יכולים לשחק מיני גולף עם מקצוענים משלהם, או ליהנות מתוכניות קומדיה שבדרך כלל חופשיות. רווקים יכולים גם ליהנות מריקוד סמבה, בכל צורותיו הרבות. שיעורי ריקוד בדרך כלל זמינים בתשלום נוסף והם דרך מצוינת לבלות את היום עם חברים או עמיתים לעבודה.

מועדונים פרטיים: אם התחביב או ההתעניינות שלך מעניינים אותך במיוחד, כדאי שתשקול להקים מועדון. החל מאיסוף חתימות וכלה בהנאה מכרטיסים לשייקספיר, יש שפע של מועדונים שמאפשרים לחברים להיפגש למטרה מסוימת. יש הרבה מגרשי גולף פרטיים במדינה שיכולים להיות מועדונים לחברים בלבד. מסיבת ציד נבלות יכולה להיות מאורגנת כדי להועיל למועדון או סתם בשביל הכיף. האפשרויות אינסופיות ורק מוגבלות על ידי הדמיון שלך.

ליום בלתי נשכח בטורונטו, שקול לשכור שירות לימוזינה בטורונטו. תוכל להגיע ליעד שלך בזמן ולהשאיר את האירוע רגוע וחיובי כמו שהגעת. זה גם נהדר אם אתה נוסע מחוץ לעיר ולא רוצה לנהוג או להחנות. לימוזינות זמינות גם למסיבות פרטיות. רוב המועדונים מציעים צ 'רטרים פרטיים ליום או לסוף השבוע אם אתה מעוניין. זה אפשרי למצוא שירות לימוזינה ליד המלון שלך שמציע את החבילה הזאת במחיר סביר אם זה טורונטו.

אתה יכול לתכנן לילה עם החברים שלך, איחוד עם עמיתים ותיקים, או פשוט רוצה להתחבר מחדש עם מכרים ותיקים. יש הרבה מועדוני לילה, פאבים או מקומות אחרים בטורונטו שיכולים לספק כמעט כל קבוצה. אתה יכול למצוא את המועדון הנכון בטורונטו לכל אירוע, אם אתה מחפש לילה שקט על העיר או מסיבה גדולה. מועדונים בטורונטו יכולים להיות מקום כיף ומרגש.

לעוד מידע על מועדונים לבת מצווה, לחצו כאן: מועדון בליס לבת מצווה בכפר סבא